الخميس، 25 فبراير 2010

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا : تحياتي للجميع اعضاء المدونة الجميله والرائعه والقائمين عليها كل تحياتي وسلامي طبعا انا بقالي كتييييير جدا مش بشارك معكم نظرا للظروف ولكن انا كنت متابع جيد لكوووووول المواضيع المطروحه في هذه المدونه الجميله اتاعبها من خارج البلاد بكل لهفه وشغف وكم انا سعيد جدا بالتطور اللي حدث في هذه المدونه كل تحياتي وتقديري للقائمين عليها اخواني الاعزاء ( سيف الحق - الطفشان - امير الحق - هيرو - والمصري افندي -والمهاجر وكوووول الناس كووول الناس ) ويارب يارب دايما الى الامام وتطور للمدونه الجميله وقريبا جدا جدا هتشوفو ليه مواضيع ان شاء الله بعد فترة انقطاع طويييييييييييله بس انا ليه طلب بسيط لجميع الاعضاء ياريت تعملو مواضيع ومتخصوش السلبيات بس ولكن اعملو مواضيع تبين للناس طبيعة البلد الجميله ومكانتها على الخريطه لان دي بتبقى حاجه كويسه عشان اللى بيشوفها وخصوصا من خارج البلاد مش يشوفها كلها سلبيات وكلها مش عارف ايه لان انا دايما بفتحها ممكن في وجود ناس مش مصريين ببقى عايز اوريهم جمالل البلد وموقعها الجغرافي مش اوريه وحاجات من ديه شويه كده وشويه كده مش كله نقض صح ولا لا انا عارف ان مفيش بلد في العالم مفيهوش سلبيات ولكن اكيد فيها ايجابيات صح ولالا مثلا ممكن واحد يرصد السلبيات والاخر يجيب ايجابيات انتم معايا ياشباب ولا لا وفي النهايه ارجو الا اكون قد اطلت عليكم بكلامي وبرجاء تقبل كلامي ورأي وارجو ايضا انا افتح المدونه المره الجايه الاقي موضوع جميل وصور اجمل وفي النهايه تحياتي واحترامي للجميع ।
والى لقاء اخر ان شاء الله
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هناك تعليقان (2):

  1. كلامك والله زين
    والله ماجسرت
    يا أستاذ
    نورت المنتدى من جديد
    أنت غيرت أميلك ولا أية

    ع فكرة
    نسيبك جه من السفر

    ردحذف
  2. يا هلا يا هلا
    والله وحشتنا
    وان شاء الله عندى موضوع هيعجبك جدا
    انتظرنى

    ردحذف

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws