الاثنين، 17 مارس 2008

بدون كلام الصوره بتتكلم..!!

هناك 4 تعليقات:

  1. انا بصفتى فتاه من برج البرلس ابدىاعجابى بهذا الموضوع الفوق الرائعه لانى فعلا هذه هى الحقيقه ولكم الفضل فى طرحها على الناس والمسئولين ارجو المسئولين قبول التعليق

    ردحذف
  2. أهلا بيكى .. ويارب نشوف رد فعلكم على المواضيع .. ونتمنى الانضمام إلى المدونة كعضوة

    ردحذف
  3. الاخوة الافاضل
    شكرا على طرح كل تعليقاتى فى المدونة
    على فكرة
    انا كنت كاتب بيتين شعر كده عن برج البرلس .. هيا طبعا قصيدة فى نظر الشعراء تفتقد الى مقومات الشعر لكن اعتقد ان بها معنى كويس لانى فعلا كتبتها من واقع احساسى بوضع برج البرلس الصعب ...
    لو عاوزين ارسلهالكم وتطلعوا عليها ولو عاوزين تحطوها فى المدونة انا تحت امركم ...
    شكر خاص للاخ جحا ...

    ردحذف
  4. الاخ العزيز ( واحد من الناس ) انا شخصيا يعجبنى ردك وتعليقاتك وسبق ان عرضت عليك الانضام الى فريق المدونة فااهلاً بك معنا يداً بيد لحياة كريمة ارسل رسالتك على ايميل eg00eg@gmail.com ولك جزيل الشكر

    ردحذف

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws